Standardně se při prodeji v restauraci používá aktuální ceník, který obsahuje všechny ceny nápojů a jídel podávaných v restauraci. Toto je standardní situace. Ovšem mohou existovat případy, kdy pro určitá zboží v určitých situacích má být použita upravená cena. Co s tím, když číšník nemá kompetenci stanovovat cenu při prodeji? Používá předepsaný ceník a nesmí se od něj odchýlit jakýmkoliv směrem.

Tak jsem "vymyslel" individuální ceník pro daný stůl a podle tohoto ceníku se odnáší nápoje či jídla k danému stolu a za takto definované ceny se prodává.

Samozřejmě není nutné vytvářet celý nový ceník. Protože určitě se upravené ceny netýkají veškerého sortimentu, ale jenom určitého výseku, který je k danému stolu dodáván s jinými cenami. Takže stačí vytvořit ceník s podřízeným ceníkem a do něj uvést ty ceny, které jsou odlišné od standardního ceníku. Pokud v něm systém položku nenajde, sáhne si do "podřízeného" ceníku pro standardní cenu.

Z dat prodejů na zařízení "Markeeta" jsou promítnuta do dodacích listů. Excelovský formát z portálu Markeeety přenesen v podobě denních prodejů do jednotlivých DL dnů v měsíci.

Připraven formulář pro zadání dnů spotřeby výrobků jak obecně, tak i pro konkrétního odběratele. Lze nastavit u odběratele možnost tisknout dny spotřeby na dodacím listě dle zadání u výrobku-zboží (konkrétní odběratel, obecná spotřeba).

Na kartě odběratele lze požádat o tisk dnů spotřeby na dodacích listech.

Na kartě výrobku-zboží lze zadat nově spotřebu, trvanlivost, balení, a to obecně nebo konkrétně pro určitého odběratele.

Skoro nikdo je nepoužívá, takže mi uniklo, že FIK (identifikace nahlášené tržby systémem EET) se na zúžených stvrzenkách 68 znaků nezobrazuje.

Tak teď už ano.