V dané verzi je možno řešit pohyb zboží mezi sklady automatizovaně. Systém zkontroluje stav zásob na kontrolovaném skladě a připraví výdej na jiný sklad položek se záporným stavem ze zadaného skladu.

Otázka se nabízí, nač to jeden může potřebovat. Kupříkladu můžete mít několik prodejních míst, ale nakupovat zboží chcete jenom na jednom místě. Pak stojíte před problémem, jak dostat prodané zboží ze skladu. A tato varianta se přímo nabízí a celkový stav zásob pak sledujete na jednom jediném skladě, nepřevádíte ručně zaváděnými doklady. Ušetříte si určitou dávku "zbytečné" práce.

Trochu to trvalo, ale nakonec se podařilo právě včas, kdy zákonodárce uvažuje, že do druhé snížené sazby bude řadit třeba i pivo (čepované).

Třetí sazba byla zavedena do účetnictví, ale její promítnutí do prodeje se trochu "protáhlo". Ale je už ve všech typech prodejních dokladů i s přenosem faktur do účetnictví.

V této verzi byla zavedeno možnost nastavit si při otevírání skladových dokladů možnost výběr skladu.

Dosud bylo nutno při potřebě pořídit nový doklad v jiném skladu přejít v nabídce do výběru skladu a vrátit se zpět. V této verzi již není nutno dlouze přecházet z jedné části menu do druhé, ale pouze odejít z pořizání dokladu a okamžitě se vrátit zpět s výběrem skladu.

Asi se to nestává často, ale přece jenom se občas stane, že do dokladu vyberu špatnou šarži výrobku. Jedinou možností je řádek vymazat a zapsat jej celý znovu. A to jenom kvůli změně čísla šarže. Byl to fakt opruz. Tak jsem to byl nucen "opravit" tak, aby se změna dotkla pouze čísla šarže-podkarty bez nutnosti přepisovat celý řádek dokladu. Asi to jeden ocení.