Z dat prodejů na zařízení "Markeeta" jsou promítnuta do dodacích listů. Excelovský formát z portálu Markeeety přenesen v podobě denních prodejů do jednotlivých DL dnů v měsíci.
UniCredit měnila nějaké SW pro import souborů s příkazy k úhradě a dosud přijímaný formát ze systému LogisTIS vykázal chybu formátu. Chvíli trvalo, než jsme spolu s lidmi z jejich supportu přišli na to, že jejich nový SW očekává za posledním hodnotovým řádkem ještě jeden úplně prázdný řádek.

Nějak jsem si neuvědomil, že DPH je živý proces a mohou být prováděny doplňky do konstrukce DPH. Konstrukce KH jsem vytvářel jenom jednou a už ji nechával neměnnou, což není úplně v pořádku, když si jeden uvědomí, že vazba evidence DPH na KH je dost zásadní.

Takže jsem doplnil do tvorby konstrukce KH automatické doplnění nezařazených (nových) prvků z konstrukce DPH.

Nikdy mne nenapadlo, že někdo umí vymyslet víc jak 99 účetních zápisů pro konkrétní předpis-účel platby. A protože šedivá je teorie, zelený je strom života, tak tato situace nastala a ublížilo to datům.

No, opravil jsem to tak, že lze vložit nový záznam do "mezery" nebo za určitý záznam. Ovšem s tím, že lze následné záznamy posunout. Pokud ale existuje záznam s číslem "99", program účetní zarazí a nedovolí udělat se zápisy cokoliv.

Připraven formulář pro zadání dnů spotřeby výrobků jak obecně, tak i pro konkrétního odběratele. Lze nastavit u odběratele možnost tisknout dny spotřeby na dodacím listě dle zadání u výrobku-zboží (konkrétní odběratel, obecná spotřeba).

Na kartě odběratele lze požádat o tisk dnů spotřeby na dodacích listech.

Na kartě výrobku-zboží lze zadat nově spotřebu, trvanlivost, balení, a to obecně nebo konkrétně pro určitého odběratele.